Postępy w pracy nad projektem     

Pierwsze demo technologiczne za nami! Cieszymy się, że wielu z was zabrało głos i mamy nadzieję, że uda nam się uczynić wasze sugestie rzeczywistością...

Największej krytyce zostało niewątpliwie poddane sterowanie. Dlatego też w nowym demie pojawi się możliwość ustawiania własnych klawiszy, strafe'owania i jeszcze wiele innych ( mamy nadzieję ) udogodnień. Choć będzie możliwość poruszania się przy pomocy strzałek, to napewno nie usuniemy sterowania myszką, dzięki któremu możliwe było sterowanie całą grą przy pomocy tylko jednej ręki - wielu z was zauważyło zalety tej opcji i poparło ją.

Chcielibyśmy aby nowe demo było już demem gry, a nie tylko prezentacją części możliwości engine'u ze zmyślonym na poczekaniu questem. Nie wiemy czy uda się to zrealizować ani ile to potrwa ale będziemy się starać. W każdym razie oznaczłoby to:

- uruchomienie systemu czarów, ksiąg magicznych i scrolli
- uruchomienie systemu umiejętności
- uruchomienie opcji multiplayer oraz pojedynków magów
- uruchomienie systemu alchemii: tworzenie własnych napoi
- tworzenie własnej postaci ( 3 klasy, edycja parametrów )
- zaimplementowanie AI potworów, postaci, itp.
- wprowadzenie elementów losowych: mapy, przedmioty
- bazowe lokacje: uniwersytet magii oraz miasto
- interakcja z otoczniem, NPC'e
- nowe potwory
- nowe przedmioty
- nowe lokacje
- wszystko wzbogacone nową grafiką i muzyką
- prawdziwa fabuła...

Po prostu Spellscape - Z motyką na słońce ! (tm)

 ... jeśli ktoś nie czuje ironii płynącej z naszych zamiarów, przypominamy, że ciągle szukamy osób do pomocy ... ;)

 


Wszelkie materiały zamieszczone na stronie należą do
Codeminion Development Studios
Copyright (c) 2002

 













Postęp w Projekcie

szczegóły